Tibor Nagy
Maľby Tibora Nagya (1963) sú testamentom jeho odhodlanosti zachytiť a objasniť svoje postrehy zo života, ako aj z jeho rodnej krajiny Slovenska, či uz prostredníctvom realistickej alebo abstraktnej formy zobrazenia. Hoci sa tieto formy vyskytujú v každej z jeho malieb, nie sú oddelené, ale naopak spoločne vytvárajú harmonické napätie pôsobiace na vedomie diváka. Počas obdobia ktorému sa venuje olejomaľbe, preskúmal mysteriózne pole ležiace medzi tým, čo je overiteľné zmyslami a čo je vnímateľné len pocitmi. Tiborove maľby sú jeho skutočné osobné priznania kde dôraz kladie práve na emocionálny kontext.
Tibor Nagy
Maľby Tibora Nagya (1963) sú testamentom jeho odhodlanosti zachytiť a objasniť svoje postrehy zo života, ako aj z jeho rodnej krajiny Slovenska, či uz prostredníctvom realistickej alebo abstraktnej formy zobrazenia. Hoci sa tieto formy vyskytujú v každej z jeho malieb, nie sú oddelené, ale naopak spoločne vytvárajú harmonické napätie pôsobiace na vedomie diváka. Počas obdobia ktorému sa venuje olejomaľbe, preskúmal mysteriózne pole ležiace medzi tým, čo je overiteľné zmyslami a čo je vnímateľné len pocitmi. Tiborove maľby sú jeho skutočné osobné priznania kde dôraz kladie práve na emocionálny kontext.
Galéria Tibora Nagy
-
Mäkké zrkadlenie
-
Tichý potok
-
Spomienka na zimu
-
Skorá jar
-
Pod lesom
-
Padajúca zima
-
Jesenný súmrak
-
Jarný dych
-
Prítomnosť
-
Vysočina v červenej
-
Orava
-
Metamorfóza krajiny #3
-
Metamorfóza krajiny #2
-
Metamorfóza krajiny #1
-
Dedičstvo
-
Skryté nekonečno
-
Šedá gravitácia
-
Modré hory II
-
Zimný priestor
-
Skryté svetlo
-
Daždivý deň
-
Farebná symbióza
-
Východný vietor
-
Rezonancia
-
Krajina vetra
-
Jarný vzduch
-
Skrytá krása
-
Svetlo na vysočine
-
Skica ulice #14
-
Sublimácia
-
Purpurový večer
-
Letné kvety
-
Hory IV
-
Vráskavé steny
-
Teplá stopa
-
Príťažlivosť
-
Pomalá zima
-
Mokré vrstvy
-
Hory II
-
Stratený v jari
-
Raňajšia zastávka
-
Padajúce nebo
-
Nocturne
-
Mestský prúd
-
Dych zeme